منصوریان: می شد گل‌های بیشتری به صبا بزنیم/ در مورد مسایل حاشیه‌ای نمی‌توانیم جوابگو باشیم

سرمربی استقلال با تمجید از عملکرد تیمش در بازی مقابل صبای قم گفت که برخی اتفاقات رخ داده در اواخر بازی به لحاظ اخلاقی زیبا نبود.

منصوریان: می شد گل‌های بیشتری به صبا بزنیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی تیمش برابر صبای قم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

منصوریان گفت: سه امتیاز خیلی خوب را از یکی از شهرهای مورد علاقه‌ام در کنار مشهد، یعنی قم گرفتیم. از نتیجه راضی هستیم. می‌توانستیم در 20 دقیقه آخر گل‌های بیشتری بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: با 20 موقعیت گل مگر می شود که بازی بار فنی نداشته باشد. در مورد مسایل حاشیه‌ای نمی‌توانیم جوابگو باشیم. نمی‌توانم بگویم چه ادبیاتی در کنار زمین رد و بدل شد. همه ما را قضاوت کنید عقبه ما و دوستان را در نظر بگیرید و هم عقبه خرمگاه را قضاوت کنید. فوتبال شغل ما است اما به خاطر فوتبال حاضر نیستیم که توهین بشنویم. به لحاظ فنی حتی صبا در زمان 9 نفره شدن هم تلاش می‌کرد تا نتیجه را عوض کند. ما هم تلاش کردیم به گل سه و چهار برسیم. در کل به لحاظ اخلاقی روز خوبی برای فوتبال کشورمان نبود.

منصوریان در مورد داوری اظهار داشت: در مورد داوری روزی که بردیم و باختیم و مساوی کردیم داوری را نقد نمی‌کنیم، همانطور که اجازه نمی‌دهیم داوران ما را نقد کنند. داوری هم در حد و اندازه ما نیست که بخواهیم آنها را نقد کنیم. در سطح اول دنیا داور داریم و قطعا در برنامه های مختلف کارشناسان نظر می‌دهند. من ادبیات شروع کارم در نفت را دارم، داور حکم قاضی میدان را دارد و قاضی حرف اول و آخر را می‌زند و قاضی انسانی است و اشتباه هم اگر داشته سهوی بوده ولی من در داوری چیز بدی ندیدم.


وی در مورد 10 نفره شدن صبا گفت: ما در روند بازی یک بر صفر جلو بودیم. اتفاقات روحی روانی در تیم‌های ده نفره بیشتر مواقع رخ می‌دهد. 9 نفره شدن آنها در گل دوم ما موثر بود. ما خیلی خوب شروع کردیم. نقاط ضعف آنها را می‌دانستیم و روی آن برنامه ریزی کرده بودیم. ما خطوط آنها را باز کردیم و می‌شد گل‌های بیشتری هم بزنیم.

سرمربی استقلال افزود: ما به دنبال حفظ ساختار خود هستیم. یعقوب کریمی باید قبول کند تا بتواند یک دفاع چپ عالی باشد. ما در حال حاضر به یک بالانس نزدیک شده‌ایم. استقلال این توانایی را دارد که به گل برسد و گل نخورد.

وی ادامه داد: پیش از این رضا عنایتی مقابل ما دفاع راست بازی کرد. در یکی از بازی‌های نفت، عنایتی در پدیده مقابل ما دفاع راست بازی کرد و 20 دقیقه هم دوام آورد. اینکه بازیکن در این سن در خط دفاعی بازی کند، قابل تحسین است. عنایتی خیلی خوب بازی کرد و نباید در مورد خطاهایش صحبت کنیم.

منصوریان در پایان گفت: بازیکنان قول دادند که برد را به عنوان کادوی تولد به ما بدهند. کاش این اتفاقات رخ نمی داد و از فردوسی پور هم می‌خواهم به اتفاقات آخر بازی نپردازد چون چیز جدیدی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار