طلسم شکنی شاگردان قلعه نویی

تراکتور بالاخره از پدیده امتیاز گرفت

تراکتورسازی در دیدار مقابل پدیده به طلسم شکست هایش مقابل این تیم پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم تراکتور سازی در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان پدیده خراسان بود که این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. اما نکته جالب این مسابقه این است که بالاخره تراکتور موفق شد از پدیده امتیاز بگیرد و به روند شکست هایش مقابل این تیم پایان داد.

تراکتور تا پیش از این مسابقه پنج بار مقابل پدیده قرار گرفته بود که هر بار با شکست از زمین بیرون آمد و به نوعی پدیده را گربه سیاه تیم تبریزی می دانستند.

 البته تراکتوری ها در این مسابقه به دنبال پیروزی بودند تا بتوانند صدر جدول را حفظ کنند و ابتدا نیز با فرزاد حاتمی از حریف پیش افتادند اما محسن یوسفی کار را به تساوی کشاند تا پدیده همچنان مقابل تراکتور بدون شکست باشد.

تیم امیر قلعه نویی با وجود آنکه توانست بالاخره از پدیده امتیاز بگیرد اما همچنان طلسم نبردن این تیم برای آنها ادامه دارد تا برای شکستن این طلسم تا بازی برگشت لیگ برتر منتظر بمانند.

تراکتور با این تساوی 24 امتیازی شد و تا پیش از بازی پرسپولیس همچنان در صدر است. پدیده نیز هفته آینده بازی دشوار دیگر دارد و در مشهد میزبان پرسپولیس است با این یک امتیاز موقتا در رتبه دهم قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار