سمنان;

برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری در استان

دومین جشنواره پژوهش و فناوری در استان سمنان ۱۴ آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت : تعداد 40 پژوهشگر برتر استان سمنان در دومین جشنواره پژوهش و فناوری تقدیر می‌شوند.
محمد اسماعیل جلالی با بیان اینکه این جشنواره دارای بخش‌های مختلفی است خاطرنشان کرد: بخش‌های پژوهشگران، فناوران، ایده پردازان و نمایشگاه مهم‌ترین بخش‌های اصلی جشنواره است.
وی از حضور واحدهای فناور در بخش نمایشگاه این جشنواره خبر داد و گفت: واحدهای فناور مختلف در پارک‌های علم و فناوری می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.
جلالی درباره بخش پژوهشگران این جشنواره گفت: پژوهشگران، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه‌های علمیه و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه می‌توانند طرح‌های پژوهشی خود را برای حضور در دومین جشنواره پژوهش و فناوری به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.
وی با بیان اینکه در این جشنواره بخشی با نام ایده پردازان نیز وجود دارد افزود: در این بخش دانشجویان، دانش آموزان و افرادی که دارای ایده هستند می‌توانند حضورداشته باشند.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از حضور دانش آموزان پژوهشگر در دومین جشنواره پژوهش و فناوری استان خبر داد و گفت: دانش آموزان و معلمان پژوهشگر نیز در این جشنواره حضور دارند.
جلالی با اشاره به برخی برنامه‌های جانبی در حاشیه این جشنواره گفت: در حاشیه دومین جشنواره پژوهش و فناوری تعدادی کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.
گفتنی است ؛ دومین جشنواره پژوهش و فناوری از روز 14 آذرماه آغاز و تا روز 17 آذرماه در استان سمنان ادامه دارد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.