سمنان؛

تجلیل از پژوهشگران برتر استان سمنان

در آستانه روز پژوهش ۱۴ تن از پژوهشگران برتر استان سمنان با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان در همایش گرامیداشت هفته پژوهش که در مدرسه عفاف سمنان برگزار شد با اشاره به رتبه مناسب استان در ارائه مقالات پژوهشی گفت : سمنان در ارائه مقالات پژوهشی دانش‌بنیان رتبه اول را در کشور دارد.
علی اکبر مرتضایی تصریح کرد : بیش از 115 طرح پژوهشی از ابتدای امسال تاکنون به مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان ارسال‌شده است.
وی با اشاره به برخی برنامه‌های استانداری سمنان در راستای حمایت از پژوهشگران افزود: استانداری از طرح‌های پژوهشی که زمینه توسعه و شکوفایی استان را فراهم کند حمایت می‌کند.
مرتضایی به دیگر اقدامات استانداری سمنان در راستای توجه به طرح‌های پژوهشی اشاره کرد و گفت : تشکیل اتاق فکر نخبگان و حمایت از مقاله‌های پژوهشی، از دیگر فعالیت‌های استانداری سمنان در راستای توجه به طرح‌های پژوهشی است.
وی بابیان اینکه حمایت از طرح‌های پژوهشی نیازمند تأمین اعتبار است افزود: در راستای حمایت از طرح‌های پژوهشی و پژوهشگران امیدواریم اعتبارات لازم در برنامه ششم توسعه تخصیص یابد.
در این همایش که مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز در آن حضور داشت از 14 تن از پژوهشگران برتر استان سمنان و دانش آموزان پژوهشگر تقدیر شد.
انتهای پیام/ الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.