ادامه اعتصاب خلبانان لوفت هانزا در روز های سه شنبه و چهارشنبه

اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز ادامه می یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان­ ­بار دیگر ­­در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ­­اعتصابشان را از سر خواهند گرفت.

اتحادیه خلبانان آلمان پس از دست نیافتن به ­­توافق در مذاکرات ­با مقامات لوفت هانزا ­برای افزایش دستمزدها­ روز یکشنبه اعلام کرد خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا­، روز های سه شنبه و چهارشنبه اعتصابشان را از سر خواهند گرفت.­

این اتحادیه افزود از اعضایش­ ­خواسته است ­روزهای سه شنبه و چهارشنبه­­ از پرواز در مسافت های کوتاه و بلند مدت­ خود داری کنند.­

مسئول اتحادیه خلبانان آلمان تاکید کرد متاسفانه مذاکرات سطح بالایی که روز یکشنبه­ صورت گرفت­ به­ ­توافق ­­درخصوص افزایش دستمزد خلبانان منجر نشد.

شرکت هواپیمایی لوفت هازای آلمان به دلیل اعتصاب خلبانان­­ مجبور شد بیش از 2700 پرواز را در فاصله زمانی چهارشنبه­ ­تا شنبه لغو کند که این مسئله برنامه های بیش از سیصد هزار مسافر ­را تحت تاثیر ­قرار داد.

از بهار سال 2014 تاکنون این چهاردهمین بار است که خلبانان شرکت هواپیمایی لوفتهانزای آلمان در اعتراض به دستمزد پایین ­اعتصاب می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار