اصفهان؛

اعزام 30مبلغ و مبلغه به روستاهای شهرستان مبارکه

درآستانه سالگرد رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)30 مبلغ و مبلغه به روستاها و مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: روحانیان اعزامی از قم و بومی استان اصفهان و مبارکه هستند که در شهرها و روستاهای این شهرستان نسبت به برپایی مجالس عزاداری و سوگواری فعالیت می کنند.
وی افزود: گفتمان دینی، برگزاری نماز جماعت، جلسات دعا و شرح احادیث معصوم از فعالیت های مبلغان اعزامی در این ایام خواهد بود.
حجت الاسلام کیانی از برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در همه شهرهای این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه افزود: این مراسم در شهر مبارکه روز دوشنبه (هشتم آذر ماه) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد.
وی گفت: مراسم ویژه این روز از ساعت 9 صبح با اجتماع عزاداران در میدان انقلاب و حرکت به سمت مسجد جامع شهر مبارکه و با قرائت زیارت از بعید آغاز خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه گفت: همزمان با روز رحلت رسول اکرم (ص) زیارت آن حضرت ازبعید(دور) در این شهرستان قرائت خواهد شد.
حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی، مداحی و عزاداری همراه خواهد بود، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت روز 28 صفر در مسجد جامع با خواندن نماز جماعت به پایان خواهد رسید.
وی افزود: در مساجد و امامزاده های تمامی شهرهای شهرستان مبارکه مشابه این مراسم برگزار خواهد شد.
به گفته رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه در مرحله اول برای برگزاری ویژه برنامه های 28 صفر در این شهرستان 30نفر مبلغ و مبلغه به روستاها، فضاهای تبلیغی و نقاط مختلف شهرستان اعزام شده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.