بدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازدید اعضای کارگروه ویژه کمیسیون عمران از محل سانحه برخورد دو قطار

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: کارگروهی متشکل از 5 نفر از نمایندگان به منظور بررسی سانحه برخورد قطار در جاده سمنان- مشهد در محل حادثه حضور یافتند.

بازدید اعضای کارگروه ویژه کمیسیون عمران از محل سانحه برخورد دو قطار/"صدیف بدری" سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستور رئیس مجلس برای پیگیری سانحه برخورد قطار در جاده سمنان- مشهد توسط کمیسیون متبوع خود گفت: کارگروهی متشکل از 5 نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس برای بررسی دقیق و کارشناسی این سانحه، تشکیل شده است.

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: کمیسیون عمران به صورت ویژه بررسی و کارشناسی دقیق خود را انجام داده و از وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل این وزارتخانه برای حضور در جلسه ویژه کمیسیون عمران دعوت خواهد کرد تا آنها هم گزارش سانحه را تحویل کمیسیون دهند.

بدری در ادامه خاطرنشان کرد: احتمال دارد بحث استیضاح آخوندی هم به دلیل این حادثه دلخراش مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون عمران همچنین از حضور خود و رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران به همراه سه نفر دیگر از اعضای کمیسیون در استانداری سمنان خبر داد و گفت: اعضای کارگروه ویژه بررسی سانحه برخورد قطار سمنان- مشهد صبح امروز با حضور در محل حادثه از نزدیک محل این سانحه را مورد بازدید و بررسی قرار دادند و تا ساعت 15 عصر امروز جواب نهایی را اعلام می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ قرار است پس از بازدید گزارش جامعی درباره سانحه مذکور به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار