وزیر اطلاعات به خانواده شهدای حادثه تروریستی عراق و برخورد قطار تسلیت گفت

وزیر اطلاعات با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به خانواده شهدای حادثه تروریستی-تکفیری در عراق و بازماندگان حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد تسلیت گفت.

وزیر اطلاعات به خانواده شهدای حادثه تروریستی عراق و برخورد قطار تسلیت گفتبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به خانواده شهدای حادثه تروریستی-تکفیری در عراق و بازماندگان حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد تسلیت گفت.

پيام تسليت وزير اطلاعات به خانواده شهداي حادثه تروريستي تكفيری در عراق: شهادت مظلومانه ي جمعي از زائرين اربعين حسيني به دست گروه تروريستي تكفيري داعش موجب تأثر و تأسف همه ي دوستداران اهل بيت (عليهم السلام) و مسلمانان جهان است و بي شك، اينگونه اقدامات سخيف دشمنان اسلام ذره اي از اراده ي دوستداران اهل بيت (عليهم السلام) در راه اين مسير نمي كاهد.

گروه تروريستي – تكفيري داعش كه در صحنه نبرد با پيروان راستين اسلام و مكتب اهل بيت عصمت و طهارت (ع) با شكست هاي پي در پي روبرو شده است، از سر استيصال و درماندگي به اقدامات وحشيانه و ددمنشانه دست مي زند. 

ضمن عرض تسليت واقعه ي تلخ به شهادت رسيدن جمعي از زائران اربعين حسيني و هم وطنان عزيزمان، به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، همه ي مسلمانان و شيعيان جهان به ويژه ملت بزرگ ايران، از خداوند متعال براي شهداي اين حادثه ي ناگوار علو درجات و همنشيني با سرور و سالار شهيدان حضرت سيدالشهداء (ع) و براي آسيب ديدگان شفاي عاجل و براي خانواده ها و بستگان داغدارشان  صبر جزيل و سلامتي مسألت دارم.

همچنین در پیام وزیر اطلاعات درخصوص حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد آمده است: وقوع سانحه دلخراش برخورد دو قطار مسافربری که منجر به جان‌باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان گرامی شد، موجب تاسف و تأثر  اینجانب گردید، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان، از درگاه خداوند منان برای جان باختگان آن حادثه بخشش و غفران واسعه ی الهی و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان شفای عاجل مسئلت دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار