جهانگیری: با بررسی دقيق و فوری با عوامل احتمالی حادثه دو قطار مسافربری برخورد خواهد شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: اطمينان می دهم كه با بررسی دقيق و فوری با عوامل احتمالی بروزحادثه دو قطار مسافربری برخورد جدی خواهد شد.

جهانگیری: با بررسی دقيق و فوری با عوامل احتمالی حادثه قطار برخورد خواهد شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سانحه تلخ و غم انگيز برخورد دو قطار مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان، اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور در پيامی ضمن تسليت اين مصيبت دردناك به عموم ملت ايران، تاكيد کرد: 

اطمينان می دهم كه با بررسی دقيق و فوری و همه جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز اين حادثه ناگوار، برخورد جدی خواهد شد.

متن كامل پيام جهانگيری به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انالله و انا اليه راجعون

سانحه تلخ و غم انگيز برخورد دو قطار مسافربري راه آهن جمهوری اسلامی ايران در منطقه هفت خوان شهرستان سمنان كه موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادي از هموطنان عزيزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان گرديد. 

ضمن تسليت اين مصيبت دردناك به عموم ملت شريف ايران، مردم متدين و انقلابی آذربايجان شرقی و به ويژه خانواده های عزيز داغدار، به ملت بزرگ و صبور ايران اطمينان می دهم كه با بررسي دقيق و فوری و همه جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز اين حادثه ناگوار، برخورد جدی خواهد شد.

از خداوند منان برای جان باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، برای آسيب ديدگان آرزوی شفای عاجل و برای خانواده ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.

                                                                                                                                    اسحاق جهانگيری 
معاون اول رييس جمهور 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار