یارمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخوندی باید پاسخگوی مجلس باشد/ ارائه گزارش نهایی حادثه برخورد قطار در جلسه علنی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران گفت: حادثه برخورد قطار به دلیل خطای انسانی بوده که گزارش دقیق‌تر آن پس از بررسی در کمیسیون به صحن علنی ارائه می‌شود.

آخوندی باید پاسخگوی مجلس باشد/ ارائه گزارش نهایی حادثه برخورد قطار در جلسه علنی
"علیم یارمحمدی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی مسئولان نسبت به حادثه قطار مشهد_سمنان گفت: براساس دستور رئیس مجلس به کمیسیون عمران، اکنون این موضوع در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون عمران به همراه برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر در منطقه حادثه حضور داشته و به طور جدی این موضوع را بررسی می‌کنند.

نماینده مردم زاهدان تصریح کرد: به گفته مسئولان وزارت راه و راه آهن، حادثه برخورد قطار زائران امام رضا(ع) با یکدیگر به موجب خطای انسانی رخ داده اما گزارشی براساس بررسی‌های دقیق‌تر توسط این کارگروه به کمیسیون عمران ارائه  و بعد از بررسی در صحن علنی قرائت می‌شود.

نایب رئیس اول کمیسیون عمران در واکنش به درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی هم گفت: آخوندی به عنوان بالاترین مقام وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگوی سوالات نمایندگان در کمیسیون عمران و صحن علنی مجلس باشد.

یارمحمدی با بیان اینکه تمامی تحقیقات برای آن است که چرایی این حادثه با توجه به ادعای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر آماده بودن زیرساخت‌ها مشخص شود، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اعلام وزیر مبنی بر آماده بودن زیرساخت‌ها و هزینه‌های چند میلیاردی چرا باید این‌گونه خطاها موجب کشته شدن هموطنانمان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
چرا وزیر بی کفایت راه را برکنار نمی کنند ؟
آخرین اخبار