کرمان؛

ملت ایران در مقابل بد عهدی آمریکا ساکت نمی نشیند

امام جمعه موقت کرمان بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات گفت: آمریکایی‌ها مطمئن باشند که اگر بخواهند به بدعهدی خود ادامه دهند، ملت ایران مقابله به مثل می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت ‌الاسلام مهدی عرب‌پوردر جمع مردم خداجوی کرمان در مصلی این شهر به سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: دهه پایانی ماه صفر را پست سر می گذاریم و در این ماه معصومینی را از دست داده ایم که انفاق و بخشندگی و عبادت ایشان زبانزد بود .

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وقف و جایگاه این سنت الهی در اسلام افزود: موقوفات زیادی در استان کرمان وجود دارد که از صدها سال قبل به جا مانده‌اند.

حجت الاسلام عرب‌پور با تاکید بر توسعه وقف توسط خیران و متمکنان افزود: متولیان موقوفات می‌توانند با برنامه‌ریزی و همکاری اداره کل اوقاف، نسبت به توسعه موقوفات در اختیار خود اقدام کنند.

وی هفته بسیج را گرامیداشت و عنوان کرد: بسیج تشکیل یافته از همه افراد مومن است و هر کس خود را در این ارتش مردمی حاضر می‌بیند.

حجت الاسلام عرب‌پور به دیدار جمعی از فرماندهان بسیجی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حضور بسیج در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های فرهنگی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است.

وی راهپیمایی اربعین حسینی را مانور عظیم شیعیان دانست و تصریح کرد: رسانه‌های غربی به دلیل بعد سیاسی که راهپیمایی اربعین حسینی داشت، هیچ اشاره‌ای به آن نکردند.

حجت الاسلام عرب‌پور ادامه داد: این راهپیمایی عشق و ارادت به اهل‌بیت(ع) را ثابت کرد و خدماتی که آحاد مردم برای آن انجام دادند، چهره اسلام رحمانی را نشان می‌ده، نه آنچه را آمریکا و داعش نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار