کرمان؛

افتتاح 30 پروژه عمرانی در اماکن متبرکه کرمان

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف کرمان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 30 پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه وقف در کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سجاد افشار پورگفت : همزمان با ایام دهه وقف بیش از 30پروژه عمرانی در بخش های سرمایه گذاری موقوفات و عمرانی در اماکن متبرکه در دست افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های سرمایه گزاری موقوفات بازسازی حمام ابراهیم خان بازار قیصریه با حضور استاندار کرمان می باشد که از این حمام برای استفاده از موزه ونمایشگاه بازار طلا استفاده می شود.

افشار پور، به پروژه های عمرانی اماکن متبرکه استان اشاره و خاطر نشان کرد: افتتاح و کلنگ زنی ساختمان شبستان ،تربت خانه،سرویس بهداشتی،خانه عالم و سایر کاربرهای دیگر در آستان امامزادگان استان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در دهه وقف افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی در خصوص هزینه هاو اعتبارات بازسازی عملیات اجرایی اماکن متبرکه گفت: تامین اعتبارات لازم از محل نذورات مردمی ،کمک خیرین بقعه ساز در قالب طرح مودت ، اعتبارت سازمانی اوقاف و کمک اعتبارات دولتی در قالب وام انجام شده است.

افشار پور تصریح کرد: بر اساس تدابیر نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف کشور تا پایان امسال مرمت ، بازسازی و احداث سرویس های بهداشتی در تمامی اماکن متبرکه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار