اصفهان؛

اجتماع بزرگ "مدافعان حرم" در لنجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان گفت: برای اولین بار شهرستان لنجان در سه شهر باغ بهادران، زرین‌شهر و فولادشهر شاهد اجتماع بزرگ مدافعان حرم خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله صفرپور  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لنجان اظهار کرد: بسیج با پرورش نیروهای نخبه و ارزشی در جهت رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.

وی تبیین و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: پرداختن به اصول و محورهای مهم و اساسی بسیج اهمیت بسیار بالایی دارد که از جمله این محورها می‌توان به تلاش برای بسط اندیشه حاکمیت اسلامی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به مبانی و مؤلفه‌های اندیشه بسیجی تأکید کرد: خدامحوری، ولایتمداری، حق‌گرایی، عقل‌گرایی، ایثارگری، شناخت همه‌جانبه دشمن و برخورداری از مدیریت جهادی از مؤلفه‌های مورد توجه آحاد بسیجیان است.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل بسیجیان این شهرستان در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور خاطر نشان کرد: نیروهای توانمند و بسیجی شهرستان لنجان به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب آمادگی دارند در تمام عرصه‌های مورد نیاز نقش‌آفرینی کنند.

صفرپور از برگزاری 171 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری همایش ائمه جماعت شهرستان لنجان، سرکشی از خانواده شهدا، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا در شهرهای مختلف شهرستان و اکران فیلم مقاومت از جمله برنامه‌هایی است که در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با توجه به اجتماع بزرگ مدافعان در شهرستان لنجان عنوان کرد: برای اولین بار شهرستان لنجان در سه شهر باغ بهادران، زرین‌شهر و فولادشهر شاهد اجتماع بزرگ مدافعان حرم خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در ادامه با توجه به لزوم برگزاری نهضت‌های روشنگری در جامعه تاکید کرد: دشمنان ما درصددند تا به هر وسیله فضای سیاسی کشور را دوقطبی کنند تا از این طریق به خواسته‌های شوم خود دست یابند.

وی در پایان افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به انتخابات پیش روی کشورمان می‌خواهند با ایجاد فضای برد و باخت در جامعه و جایگزین کردن تعصبات شخصی به‌جای عقلانیت به امیال شوم خود برسند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.