شیراز؛

کشف بیش از 440 كیلوگرم موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس از كشف 448 كیلو و 480 گرم موادمخدر در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس پس از اطلاع از فعالیت یك قاچاقچی موادمخدر، یك محموله ۵۰ کیلوگرمی حشیش را از وی و همدستش كه به وسیله کامیون به صورت جاسازی حمل می كردند، در اطراف شهرستان شیراز كشف و هر دو نفر را دستگیر كردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان فسا نیز در راستای مقابله با ورود كالای قاچاق و مواد مخدر از یك دستگاه خودرو وانت نیسان، ۴۵ كیلوگرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف و راننده خودرو را دستگیر كردند.
سرهنگ تولایی بیان كرد: در داراب نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در سه عملیات جداگانه از دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پراید 201 كیلو و 480 گرم موادمخدر شامل 107 كیلو و 800 گرم تریاك و 93 كیلو و 680 گرم حشیش كشف و ضمن توقیف هر سه خودرو،‌ در این خصوص سه نفر را دستگیر كردند.
وی در ادامه از دستگیری یك قاچاقچی موادمخدر در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان جهرم موفق شدند در بازرسی از خودرو سواری هیوندای این قاچاقچی، ۲۱ كیلوگرم تریاك كشف كنند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: مامورن انتظامی شهرستان نی ریز از یك دستگاه كامیونت ایسوزو، ۹۷ كیلوگرم حشیش كه به طرز ماهرانه ای در قسمت بار خودرو جاسازی شده بود كشف و راننده خودرو را دستگیر كردند.
سرهنگ تولایی اظهار كرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات نیز در جاده بوانات به سمت خرم بید از یک دستگاه تریلر که از بندرعباس به مقصد اصفهان در حرکت بود، ۳۴ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در كابین راننده خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگیر كردند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، فارس ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار