شیراز؛

کشف بیش از 360 كیلوگرم موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 366 كیلوگرم موادمخدر در شهرستان های شیراز و بوانات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی، مطلع شدند دو قاچاقچی موادمخدر قصد دارند با استفاده از یك دستگاه كامیون بنز حامل بار خیارسبز، یك محموله موادمخدر را از استان هرمزگان به استان فارس انتقال دهند.
وی ادامه داد: ماموان با استقرار در طول مسیر تردد خودرو قاچاقچیان، آن را در ورودی شهر شیراز توقیف و ضمن دستگیری هر دو قاچاقچی،‌ در بازرسی از خودرو 175 كیلوگرم حشیش كه در لابلای بار خیارسبز جاسازی شده بود كشف كردند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در بوانات نیز ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان از یك دستگاه كامیون كه از بندرعباس عازم اصفهان ۹۹ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده خودرو را دستگیر كردند.
سردار گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز مستقر در پاسگاه گویم، نیز پس از آنكه یك قاچاقچی موادمخدر را شناسایی كردند در بازرسی از منزل این فرد، ۹۲ كیلوگرم ماری جوانا کشف و متهم را دستگیر كردند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار