کرمانشاه؛

یادگیری جز فراموش شده فرهنگ کار

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی تهران گفت: یادگیری بخش مهمی از فرهنگ کار است ودرکشور ما کارآفرینان اعتقادی به یادگیری ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرتضی پرهیزکار در کارگاه فرهنگ کار و کار افرینی در حاشیه نمایشگاه کتاب گفت: قطعا فرهنگ مثبت اثرات مثبت و فرهنگ منفی اثرات منفی بر جامعه خواهد داشت که این اثرات ماندگاری بسیار بالایی دارند.قطعا تغییر فرهنگ به یک بازه زمانی طولانی مدت وکار بسیار نیاز دارد.

پرهیزکار با بیان اینکه نمی‌توان فرهنگ را از هیچ حوزه‌ای جدا کرد، گفت: انسان بدون فرهنگ قطعا نمی‌تواند یک موجود تاثیرگذار باشد و تنها به یک مهره برای تحقق اهداف دیگران تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: وقتی صحبت از فرهنگ کار می‌شود باید فراتر از قانون برویم و مواردی از جمله جوانمردی و وجدان اخلاقی را نیز در نظر بگیریم سخت‌کوشی، کار هوشمندانه وبرنامه‌ریزی شده نیز جزفرهنگ کار است.

وی افزود: ما باید یاد بگیریم که به جای زیاد کار کردن هوشمندانه کار کنیم تا علاوه بر کار بتوانیم به زندگی، خانواده و سایر امور برسیم.در فرهنگ کار کشور ما کمتر به یادگیری توجه می‌شود و افراد اعتقادی به برنامه‌ریزی و یادگیری برای انجام کارها ندارند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
خدا کمک کنه