کرمانشاه؛

تجمع واحدهای صنعتی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه به تجمع واحدهای صنعتی در تهران، اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی گفت: هر کدام از زیر مجموعه‌های این وزارتخانه از جمله سازمان امور مالیاتی، بورس، بانک‌ها، بیمه‌ها و سازمان خصوصی‌سازی به تنهایی یک وزارتخانه محسوب شده و حجم گسترده‌ای از فعالیت‌ها را دارند.
وی مهار تورم را یکی از اقدامات موثر این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: امروز به تورم تک رقمی رسیده‌ایم و آرامش مطلوبی بر بازار حاکم است و این از اقدامات موثر این دولت و بویژه وزارت اقتصاد است.

رحیمی با ابراز تاسف از نرخ بالای بیکاری استان کرمانشاه، گفت: از بانک‌های استان می‌خواهیم داد مظلومیت بیکاری استان را به گوش وزیر اقتصاد برسانند و به حل این معضل در استان کمک کنند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه چندین سال پیاپی در صدر جدول بیکاری کشور قرار دارد، اظهار کرد: از بانک‌ها انتظار کمک داریم و قطعا همکاری آنها در حل این معضل موثر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه سرزمین فرصت‌هاست، گفت: برای ایجاد اشتغال در کنار پتانسیل‌ها، وجود کارآفرین و منابع مالی نیز یک ضرورت است و این واقعیتی است که در هشت سال جنگ تحمیلی بسیاری سرمایه گذاران از استان ما رفتند.

وی افزود: انتظار داریم سیاست‌ها در سطح کلان به گونه‌ای تبیین شود که قدری هم به استان کرمانشاه و نیازهای اقتصادی آن توجه شود.

رحیمی به تجمیع صنایع در تهران اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهید تهران از جمعیت منفجر نشود و مردم این استان کمی هوای سالم تنفس کنند، باید به استان‌هایی مانند کرمانشاه رسیدگی شود و بخشی از این صنایع به آنها داده شود.

این مقام مسئول افزود: ما راضی هستیم حتی صنایع آلاینده تهران را تحویل بگیریم، اما چرخ صنعت هم در این استان بچرخد. مدت‌ها فقط خواستار این بودیم که یک واحد فولاد یک میلیون تنی را به کرمانشاه بدهند و از مسئولین کشور می‌خواهیم قدری در این زمینه دید بازتر داشته و اجازه دهند صنایع از تهران و شهرهایی مانند اصفهان به استان‌های دیگر هم بیایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.