بیرجند؛

برگزاری هفته ی بسیج با شعار بسیج خدمت گزار و انقلابی

هفته ی بسیج با شعار بسیج خدمت گزار و انقلابی از سی ام آذر ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازبیرجند؛فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان بیرجند صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه گفت: همزمان با آغاز هفته ی بسیج برنامه های این هفته در پایگاه های بسیج سطح شهر برگزار خواهد شد.

فلاحی افزود: از محوری ترین برنامه های این هفته،همایش پیاده روی بزرگ اربعین است که روز یکشنبه مصادف با اربعین حسینی از میدان آزادی تا مزار شهدای باقریه برگزار می شود.

وی به حذف شدن درس شهید فهمیده از کتاب های درسی اشاره کرد و گفت: به دنبال اعتراض به این امر، همایش بزرگ رهبر کوچک،روز یکم آذر ماه با حضور حدود یک هزار و 300 دانش آموز برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان بیرجند افزود: برگزاری همایش میثاق با ولایت و مدافعان حریم ولایت نیز روز پنجشنبه در ناحیه سپاه بیرجند با حضور 17 گردان، از دیگر برنامه های هفته ی بسیج است.

فلاحی با بیان اینکه همایش میقات صالحین در محل نماز جمعه با حضور بخشی از حلقه های صالحین برگزار خواهد شد،گفت:یک هزار و 203 حلقه ی صالحین در مساجد و محلات و 800 حلقه در سطح اقشار مختلف در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی نیز از برنامه های مهم هفته ی بسیج است، افزود: در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان به طور مستقیم به 65 نفر داده شده و هدف از این کار حمایت از صنایع کوچک و زود بازده بوده است.

فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان از برگزاری طرح آسیب های اجتماعی در 5 محله ی آسیب پذیر بیرجند خبر داد و گفت : امیدواریم با اثر گذاری این طرح،معضل اعتیاد در سطح شهرستان حل شده و شاهد جامعه ی پاک باشیم.

فلاحی با بیان اینکه 40 درصد از جامعه ی هدف، جذب بسیج شده اند، افزود:9 گردان در سطح استان ساماندهی شده اند که تا پایان سال با برگزاری رزمایشی توان و قدرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.