ساری؛

عاقبت سوء استفاده از رفاقت

ماموران پلیس فتا مازندران، شخصی را که با سوء استفاده از رفاقت، حساب بانکی پدر دوست خود را خالی کرد بود دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس فتای استان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی ، موضوع در دستور کار کارآگاهان وکارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

براساس این گزارش، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، دریافتند، 12 میلیون ریالی مبلغ مسروقه صرف خرید شارژ تلفن شده است.

ماموران پلیس فتا در ادامه تحقیقات با شناسایی رد متهم به سرقت اینترنتی این فرد را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

متهم در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، مدتی قبل با سوء استفاده از دوستی با فرزند شاکی، به شماره کارت و رمز دوم حساب پدرش دست یافت و در فرصتی مناسب اقدام به خريد شارژ تلفن همراه و همچنين خريد شارژ بازی های رايانه ای از کافه بازار می کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پلیس فتا مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست، حتی المقدور کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختيار افراد غیر قرار ندهند و به منظور جلوگيری از بروز چنين اتفاقاتی، گزارش خريد پيامکی خود را فعال کنند تا در جريان تمامی تراکنش های مالی خود باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.