شیراز؛

7 آذر آخرین فرصت ثبت نام برای حضور در پخت آش صلواتی شیراز

مدیر گروه فرهنگی امام هادی (ع) 7 آذر را آخرین روز ثبت نام افرادی اعلام کرد که تمایل برای حضور در پخت بزرگترین آش صلواتی دنیا را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد اسدی گفت: هرسال گروه های زیادی از مردم استان فارس و استان های همجوار برای حضور در مراسم پخت بزرگترین آش صلواتی دنیا درخواست حضور می کنند که به دلیل برخی از شرایط نمی توانیم میزبان همگی باشیم.
وی ادامه داد: پارسال 600 نفر درخواست حضور و کمک داشتند که ما فقط توانستیم 400 نفر را جذب کنیم.
مدیر گروه فرهنگی امام هادی (ع) تصریح کرد: از چند روز گذشته مراحل ثبت نام در محل پخت آش آغاز شده اما این نام نویسی تا 7 آذر ماه ادامه دارد، و پس از آن نمی توانیم برای هیچ شخصی کارت ورود به محوطه را صادر کنیم.
وی افزود: درخواست کنندگان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس به روابط عمومی گروه فرهنگی امام هادی(ع) مستقر در پارک خلدبیرن مراجعه کنند.
او خاطر نشان کرد: در زمان پخت آش از ورود افرادیکه کارت شناسایی صادر شده از گروه امام هادی(ع) را نداشته باشند ممانعت می شود.
مدیر گروه فرهنگی امام هادی(ع) با اشاره به حضور بانوان گفت: در زمان طبخ آش نمی توانیم میزبان بانوان باشیم اما از دو روز قبل مانند سال های گذشته بانوان حضور چشم گیری در محل دارند.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیراز ، آش صلواتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار