۵۵ کشته و زخمی در پی واژگونی تراموا در لندن

در پی واژگونی تراموا در محله کرایدون در جنوب لندن، 5 نفر جان باخته و 50 مسافر نیز مصدوم شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از بی بی سی، پلیس حمل و نقل بریتانیا اعلام کرد در پی واژگونی تراموا در محله کرایدون در جنوب لندن، راننده این تراموا بازداشت شده و با این که این سانحه در ساعت 6 صبح به وقت محلی روی داده، تا ساعت 14 هنوز دو مسافر در درون تراموای واژگون شده، به دام افتاده اند.

براساس این گزارش، شماری از مسافرانی که در درون تراموا گیر افتاده بودند، با کمک سازمان های امدادی آزاد و بیش از 50 مسافر مصدوم نیز به بیمارستان های جنوب لندن منتقل شدند.

بر این اساس، در حالی که تراموای واژگون هنوز در محل است، بازرسان با حضور در محل حادثه، علت بروز این سانحه را بررسی می کنند.  

ترزا می، نخست وزیر انگلیس گفت: دولت در تماس مداوم با سازمان های امدادی است تا از ارائه خدمات لازم به آسیب دیدگان این حادثه وحشتناک، مطمئن شود. صادق خان، شهردار لندن نیز با آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

تراموای کرایدون، تنها خط تراموا در شهر لندن است که از سال 2000 میلادی آغاز به کار کرد و نخستین خط تراموا در پایتخت انگلیس از سال 1952 به شمار می رود. سال گذشته بیش از 27 میلیون نفر از این تراموا که 28 کیلومتر طول و 39 ایستگاه دارد، استفاده کرده اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار