شیراز؛

ارائه تسهیلات به طرح‌های زود بازده و کوچک

برای راه اندازی طرح های زودبازده و کوچک تسهیلات اقتصاد مقاومتی ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسم مؤمنی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله شیراز گفت: 26 طرح اقتصاد مقاومتی مشمول واگذاری وام‌ اقتصاد مقاومتی به متقاضیان بوسیله بسیج سازندگی سپاه ناحیه است.
وی بیان کرد: تا پایان امسال واگذاری وام‌های اقتصاد مقاومتی به شهروندان برای راه‌اندازی طرح تولیدی اقتصادی زودبازده و کوچک در دستور کار قرار گرفته است ،که در واگذاری تسهیلات محدودیت منابع و اعتبارات نداریم و به متقاضیانی که تا پایان اسفندماه امسال قصد راه‌اندازی طرح‌های تولیدی داشته باشند حمایت مشاوره‌ای و تسهیلاتی ارائه می شود.
مؤمنی با بیان اینکه سود تسهیلات اقتصاد مقاومتی با نرخ 16 درصد تعیین‌شده، افزود: متقاضیان پس از دریافت تسهیلات موردنظر می‌توانند دوره تنفس یک‌ساله را انتخاب کنند که در این صورت پس از تنفس یک‌ساله قسط‌بندی آغاز  و وام‌گیرنده باید در قبال تنفس یک‌ساله سود مشارکت را نیز پرداخت کند.
وی اضافه کرد: طرح‌های موردنظر حمایت بسیج سازندگی شامل کشت گلخانه، گیاهان دارویی، پرورش قارچ و ماهی، بلدرچین، مرغ بومی، شترمرغ و کبک است.
وی صنایع تبدیلی ضایعات کشاورزی، دام و طیور، لبنیات و اسانس‌گیری، گوهرتراشی، بسته‌بندی، ترشی و شوری‌جات، تولید علوفه هیدروپونیک، کارگاه بافندگی و فراوری محصولات سیب، انار و سایر محصولات باغی و اصلاح باغات را از جمله طرح‌هایی  دانست که متقاضیان می توانند در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ثارالله وارد آن حرفه شوند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.