پس از حضور در اردوی تیم ملی کشتی پهلوانی

محجوب: هر شب خواب جودو را می بینم

ملی پوش تیم ملی کشتی پهلوانی گفت: هر شب خواب جودو را می بینم اما برای حضور در کشتی پهلوانی از مسئولان فدراسیون جودو رخصت گرفتم.

محجوب: هر شب خواب جودو را می بینمجواد محجوب در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضور در کشتی پهلوانی گفت: پس از رقابت های المپیک 2016 ریو عضو تیم ملی کشتی پهلوانی شدم. این رشته در فرهنگ ایرانی جا دارد. خوشبختانه در بهترین وضعیت آمادگی جسمانی تمریناتم را دنبال کرده و بدون آسیب دیدگی در اردو های تیم ملی کشتی پهلوانی شرکت می کنم. این امر کمک می کند تا از عرصه قهرمانی هم دور نمانم.

وی افزود: کشتی پهلوانی در خون ایرانی ها است. این رشته با قوانین قدیمی جودو انطباق دارد. امیدوارم در رقابت های جهانی این رشته هم نتایج خوبی بگیرم و بتوانم به مدال طلای جهانی کشتی پهلوانی برسم.

محجوب در مورد تفاوت امکانات در کشتی پهلوانی با جودو، تصریح کرد: کشتی پهلوانی سازماندهی خوبی دارد و مسئولان فدراسیون هم امکانات مناسبی برای ورزشکاران این رشته فراهم کرده اند. خوشبختانه جودو هم این روزها وضعیت خوبی دارد.

وی درباره این که آیا قول قهرمانی در رقابت های جهانی کشتی پهلوانی را می دهد یا خیر، گفت: تاکنون در رقابت های برون مرزی کشتی پهلوانی شرکت نکرده ام. با توجه به شناختی که رقیبان از من در جودو به دست آورده اند، کارم برای کسب مدال در رقابت های کشتی پهلوانی دشوار است. با این حال تمام تلاش خود را برای رسیدن به مدال جهانی به کار می گیرم. کشتی پهلوانی در 2 وقت سه دقیقه ای برگزار می شود و تفاوت چندانی از لحاظ تکنیک و تاکتیک با جودو ندارد.

جودوکار وزن 100- کیلوگرم کشورمان در مورد ممنوع المصاحبه شدن جودوکاران ملی پوش و این که در صورت درخواست محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو حاضر است به رشته اصلی خود بازگردد یا خیر، اظهار داشت: برای حضور در رشته کشتی پهلوانی از رئیس فدراسیون جودو اجازه گرفتم. خون من از جودو است و 100 درصد به رشته اصلی خودم بازمی گردم، جواد محجوب جودو را کنار نمی گذارد. هر شب خواب جودو را می بینم. خودم را مدیون این رشته می دانم و همچنان قصد مدال آوری دارم، تنها برای گرفتن بازوبندی که در کشتی پهلوانی ایران وجود دارد به این رشته آمدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: محمود میران، خسروی نژاد و فلاح جزء پیشکسوتان خوشنام جودو هستند که سابقه دریافت بازوبند کشتی پهلوانی را دارند. من با رخصت گرفتن از مسئولان فدراسیون جودو به این رشته آمدم و شک نکنید پس از پایان رقابت های جهانی کشتی پهلوانی و همزمان با برگزاری نخستین اردوی تیم ملی جودو، به عنوان نخستین ملی پوش در اردو شرکت می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار