زارعیان: اولین مدال المپیک را با هدایت سرمربیان داخلی کسب می کنیم

سرمربی تیم ملی جودو گفت: مربیان داخلی می توانند شگفتی سازی کنند و اولین مدال المپیک با هدایت مربیان کشورمان بدست بیاید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو که به تازگی از سوی رییس فدراسیون حکم سرمربیگری گرفته است در گفت و گو با رادیو ورزش عنوان کرد: من اعتقاد دارم که مربیان داخلی می توانند شگفتی سازی کنند و اولین مدال المپیک با هدایت مربیان کشورمان بدست بیاید. بنده برنامه ام را خدمت درخشان ارائه کردم و او هم پذیرفت. با توجه به اینکه 12 سال با درخشان همکاری داشته ام، شناخت کافی از وی دارم، می دانم با ثبات مدیریتی و حمایت او کار رو به جلو خواهد بود و می توانیم چالش های به وجود آمده در چند سال اخیر را پوشش دهیم. 

زارعیان افزود: دلیل آمدنم این است که من از سال 59 تا به حال به ورزش جودو می پردازم؛ اولین مدال آور این رشته بوده ام و از بدنه جودو هستم؛ تجارب زیادی برای من هزینه شده که باید به جوانان کشورم ارائه دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما با بازیکن سالاری چطور مقابله خواهید کرد، اظهار داشت: درخشان در این حیطه مدیر بسیار قوی است و تجارب خوبی دارد و می داند با مسائل چطور برخورد کند. ثبات مدیریتی حاکم باعث می شود که ما روی این مسئله خطی بکشیم. ضمن این که در جلساتی که با درخشان داشته ایم، تصمیم گرفتیم که از مربیان خارجی در حیطه بزرگسالان استفاده کنیم و از تجارب قهرمانان دنیا نیز سود ببریم.

سرمربی تیم ملی جودو دربار رویداد های پیش روی تیم ملی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فروردین ماه مسابقات آسیایی داریم و حدود 4 ماه بعد از آن رقابتهای جهانی را در پیش داریم، برنامه ای کوتاه مدت را برای تیم ترسیم کرده ایم. برنامه میان مدت این است، تیمی که می خواهیم برای المپیک سرمایه گذاری کنیم را بشناسیم تا در رویدادهایی که برای رنکینگ جهانی است، حضور پیدا کنند. برنامه بلند مدت  کسب سهمیه و مدال المپیک توسط کل تیم اعزامی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار