مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو و کوراش؛

محجوب به مجمع نیامد/محمد درخشان رییس فدراسیون جودو شد

محمد درخشان با کسب 21 رای به مدت 4 سال ریاست فدراسیون جودو را در اختیار خواهد داشت.

محجوب به مجمع نیامد به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو و کوراش از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور سجادی معاون وزارت ورزش اغاز شد.

از بین نماینده ورزشکاران، جواد محجوب در مجمع حضور نیافته و برخی از کاندیداها هم به مجمع نیامدند. کاندیدهایی چون محمد بلوطی و حسن زاده که قبل از آغاز مجمع در سالن حضور داشتند، همزمان با شروع نشست سالن را ترک کردند و به نظر می رسد که بدون سروصدا انصراف داده باشند.


آرش میر اسماعیلی:

آماده ام مانند دوران قهرمانی خدمت گزار جودو باشم. فضای دموکراسی در عرصه جودو به وجود آمده و به همین دلیل باید از وزارت ورزش تشکر کرد.
متاسفانه فقدان برنامه های مدون و روزمرگی در سال های اخیر، سبب ایجاد ناهنجاری در جودو شده بود. به نظر من فردی که قصد ریاست در فدراسیون را دارد، باید با برنامه وارد شود. قول کسب مدال جهانی و المپیک در آینده ای نزدیک اشتباه و به ضرر این رشته است. برای رسیدن به موفقیت در رویداهای بین المللی، باید چشم انداز وسیعی داشت. از لحاظ کمی و کیفی باید جودو را توسعه و ترویج دهیم.

جودو را باید به سطح مدارس، دانشگاه ها و نهادهای نظامی برد. اهداف چهار ساله من بر مبنای نظام پشتوانه سازی و استعدادیابی است. البته برای رسیدن به اهداف باید منابع مالی فراهم شود. اگر انتخاب شوم قول می دهم منابع مالی بیاورم و اگر به ریاست فدراسیون هم نرسیدم، درباره منابع مالی مانند یک سرباز به رئیس آتی فدراسیون  کمک می کنم. جوانان و نوجوانان قدرتمندی داریم. مجمع فدراسیون جودو باید پرقدرت باشد. صلواتی اداره شدن مجمع به سود فدراسیون نیست. اعضای مجمع باید اختیار داشته باشند. به دنبال مربی باکلاس خارجی در تیم ملی بزرگسالان هستم اما در کنار آن باید از توانمندی مربیان استعداد پرور داخلی هم استفاده کنیم. مردم ایران به ورزش های رزمی علاقه زیادی دارند. بنابراین باید از ظزفیت علاقه مندی مردم بهره برد. باید از پتانسیل پیشکسوتان و لیگ جودو بهره ببریم.

 با توجه به تضمینی که به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داده ام، در بحث مالی سالانه سه میلیارد تومان از طریق 2 موسسه مالی و اعتباری به بدنه جودو کمک می کنم. باید از ظرفیت هیئت های استانی استفاده کرد. درآمد حاصل از کمربندهای زیر دان یک را به هیئت های استانی پرداخت می کنیم تا آن ها هم از این راه درآمد داشته باشند.




مجید زارعیان و مهدی درخشنده 2 کاندید ریاست فدراسیون جودو در حمایت از محمد درخشان انصراف دادند.

همچنین محمد بلوطی سرپرست هیئت جودو تهران و مهرداد حسن زاده قبل از شروع مراسم سالن را ترک کردند.


محمد درخشان: 

جودو ورزش مهم المپیکی است. باید روی تیم های پایه این رشته کار کرد. ما پتانسیل زیادی در جودو داریم و حتی می توانیم مانند گذشته در المپیک داور داشته باشیم . داوران جوانی چون بابک مهاجری می توانند در المپیک و مسابقات جهانی قضاوت کنند. منابع مالی و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون من مشخص است. قبل از انتخابات جو نامناسبی درباره نفراتی که قرار است با من همکاری کنند و حتی خود من راه انداختند. من دست مخالفانم را برای پیشرفت جودو می بوسم. هر کسی هم که من را به عنوان عضو کوچکی از جامعه جودو قبول کند و خواستار همکاری باشد، به گرمی دستش را می فشارم.


نماینده هیئت کردستان به عنوان ناظر برای شمارش آرا انتخاب شد.

همچنین حسن پور مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی و مهاجری داور بین المللی کشورمان هم به عنوان ناظر انتخاب شدند.

حسن روستایی نماینده آذربایجان شرقی اولین فردی بود که رای خود را به صندوق انداخت.

رای گیری از ساعت 11:15 آغاز شد.

محجوب به مجمع نیامد/رای گیری آغاز شد


در درور اول رای گیری محمد درخشان 18 رای، آرش میراسماعیلی 16 رای و رشید خدابخش 5 رای را کسب کردند تا درخشان و میراسماعیلی شانس خود برای ریاست فدراسیون جودو را در دور دوم جست و جو کنند.


محجوب به مجمع نیامد/رای گیری آغاز شد


درخشان با ۲۱ رای رییس فدراسیون جودو شد.

نصراله سجادی گفت که احتمالا در دی یا بهمن مجمع عمومی فدراسیون جودو برگزار می شود.


محمد درخشان قصد داشت در همین نشست گزینه های مدنظر خود برای ریاست فدراسیون را به اعضا معرفی کند اما سجادی به وی تذکر داد که برای این اعضا باید استعلام گرفته شود.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
روزهای پرامید درانتظار جودو
Saudi Arabia
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
ارش بایدبره استراحت کنه خیلی براش لازمه تواین 4سال فقط وعده پشتوانه سازی داددرحالیکه این اخرتیم ملی بزرگسالان راهم تعطیل کردند.تیمهای ملی جوانان راهم به یک فردحاشیه دارداده بودندوهمه کاره تیم ملی شده بود
آخرین اخبار