در واکنش به مهاجرت ژیمناست‌ها؛

اسبقیان: برای حل مشکلات ‍‍‍ژیمناست های مهاجر آماده ایم

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: فدراسیون آماده است برای حل مشکلات اهالی این رشته که به دلایل مختلف مهاجرت کردند، وارد عمل شود.

اسبقیان: آماده ایم مشکلات ‍‍‍ژیمناست های مهاجر را حل کنیمبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چند روز پیش بود که خبر مهاجرت امین ارباب ملی پوش ایروبیک کشورمان رسانه ای شد. بعد از این خبر کم کم زمزمه مهاجرت دیگر ‍ژیمناست ها (علی اروجی، رضا فرخیان، م‍ژگان تاجیک) که چندی بود از آنان خبری نبود، به گوش رسید. 
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به این اخبار ضمن بی اطلاعی از مهاجرت های صورت گرفته  گفت: من به دلیل آن که مدت کمی است در راس فدراسیون قرار گرفته ام در جریان این موضوعات نیستم.
وی افزود فدراسیون آماده است با اهالی ژیمناستیک و کسانی که مهاجرت کرده‌اند درباره مسائل و مشکلاتشان بحث و گفتگو کند.  اما این که ورزشکاران  به دلیل بی‌توجهی و اشتباه یک نفر کشور خود را ترک کنند منطقی به نظر نمی رسد.  زیرا ایران متعلق به تمام جوانان است و همه ما وظیفه داریم در سایه پرچم ایران برای پیشرفت آن قدم برداریم.


اسبقیان حدود سه ماه است که به عنوان سرپرست در فدراسیون ‍ژیمناستیک فعالیت می کند. بی اطلاعی او از وضعیت گذشته ورزشکاران شاید منطقی باشد اما آن چه که اهمیت دارد آن است که تا زمانی که وی در جایگاه سرپرست قرار دارد اسباب دل زدگی های بیشتر را مهیا نکند و حداقل هایی را که تا به امروز ‍ژیمناستیک از آن محروم بوده است را فراهم کند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار