ارزنده: خداحافظی نمی کنم/ رفتنم باعث خوشحالی خیلی ها خواهد بود

رکورد دار پرش طول ایران گفت: قصد خداحافظی از دو و میدانی را ندارم چرا که اگر من از این رشته بروم، خیلی ها از خداحافظی من خوشحال خواهند شد .

چطور رئیس فدراسیون می گوید هیچ ورزشکاری از فدراسیون طلب نداردمحمدارزنده در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد وضعیت فعلی اش بیان کرد: از روز گذشته تمرینات هوازی ام را آغاز کرده ام، چون هر چقدر منتظر فدراسیون بودم تا برنامه ام را مشخص کند، چنین اتفاقی رخ نداد و از طرفی با توجه به اینکه دو و میدانی ما از بیشتر کشورهای دیگر عقب است مجبور شدم تمریناتم را شروع کنم، تا از حریفانم عقب نمانم. بعد از اتمام یک رویداد مهم، در کشور ما قاعده چنین است تا مسابقه بعدی ورزشکار باید بدون برنامه تمریناتش را پیگیری کند.

وی درباره شرکت نکردنش در لیگ دو و میدانی افزود: با توجه به مذاکراتی که در شروع فصل با مدیران تیم نفت داشتم قرار براین شد که در مرحله نخست لیگ دو و میدانی شرکت نکنم از مراحل بعدی در خدمت این تیم باشم اما به یک باره مسئولان این تیم اعلام کردند، بدلیل اینکه دیگر ورزشکاران المپیکی این تیم قرار است در تمام مراحل لیگ شرکت کنند در صورت حضور نیافتنم در این مسابقات آنها هم شاکی خواهند شد.به غیر از تیم نفت هم باشگاهی نبود که قرارداد امضا کنم از طرفی در سال گذشته هم از این باشگاه طلب کار بودم قضیه چنین حکم می کند تا وقتی مسئولان این تیم پول سال گذشته را تسویه حساب نکردند برای این تیم به میدان نروم، همچنین لیگ امسال از لحاظ کمی و کیفی در سطح خوبی برگزار نشد به اعتقاد من تنها دلیل هم استقبال نکردن حامیان مالی از این رقابت ها بود، وقتی حامی مالی قدرتمندی پیدا نشود به طبع آن لیگ پویایی هم شاهد نخواهیم بود.

عضو تیم نفت تهران درباره اینکه به چه دلیل رئیس فدراسیون اعلام کرده که هیچ ورزشکاری از فدراسیون طلب ندارد،بیان کرد: این سوال را باید از رئیس فدراسیون پرسید که چرا اعلام کرده هیچ ورزشکاری از فدراسیون طلب ندارد. زمانی که خانواده ایگور (مربی دومیدانی) وارد ایران شدند فدراسیون پول هزینه های آنان را پرداخت کرد اما وقتی که خواستند از کشور خارج شوند مسئولان فدراسیون برای آنان کاری انجام ندادند خودم مجبور شدم 3 میلیون و 180 هزار تومان از جیب پرداخت کنم تا آنها به روسیه بروند. بدتر از آن خودم پیش از مسابقات المپیک به همراه مربی و ماساژورم از شهرکرد به تهران سفر کردیم و این هزینه ها را بازهم از جیب پرداخت کردم جالب این جاست باز هم مسئولان نسبت به این قضایا بی تفاوت بوند تاکنون هم فدراسیون این مبالغ را پرداخت نکرده است. از طرفی حقوق ماهیانه ورزشکاران هم قطع شده است بروید از کیهانی بپرسید که چرا چنین حرف هایی را به زبان آورده است پس این پول هایی که من برای مربی و ماساژورم پرداخت کردم اسمش را چه چیزی باید گذاشت؟

رکورد دار پرش طول ایران در خصوص حضور سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم حضورش بتواند به ورزش کشور کمک کند چرا که بعضی از رشته های اصلی ما مانند دو و میدانی،ژیمناستیک و شنا از بی توجهی دارند رو به نابودی می روند.

وی درخصوص اینکه خبر خداحافظی اش از دو و میدانی صحت دارد یا خیر، تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد چرا که اگر من از این رشته بروم خیلی ها از خداحافظی من خوشحال خواهند شد .فقط به دنبال این هستم در صورت فراهم شدن و پیداکردن تیم بروم آنجا بازی کنم.از طرفی چون در مسابقات المپیک شرکت داشتم و بیشتر باشگاه ها هم نفرات مورد علاقه شان را در آن زمان جذب کرده بودند  نتوانستم با باشگاهی قرارداد امضا کنم اما اکنون در نیم فصل به دنبال این هستم که مذاکراتی را با چند تیم انجام دهم تا در صورت به توافق رسیدن قراردادم را با آنها منعقد کنم.

ارزنده درمورد افراد اعضای جدید سازمان تیم های ملی و اینکه می توانند با حضورشان به این رشته کمکی کنند یا خیر، بیان کرد: حضورشان می تواند مفید باشد اما نباید فراموش کرد مهم ترین چیزی که می تواند گره گشای مشکلات در این برهه زمانی باشد تزریق مقدار زیادی پول به این فدراسیون است. چرا که شما می توانید کسانی مانند بولت و مایکل پاول هم به این کمیته بیاورید اما وقتی که پولی در بساط نباشد به طور حتم برنامه ها هم به طور منظم اجرا نخواهد شد.

پرنده کشورمان درخصوص انتخاب شدن غیاثی در فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: درباره غیاثی صحبت خاصی ندارم زیرا مردم و جامعه دو و میدانی با شخصیت وی آشنا هستند دیگر احتیاجی نیست من درباره این فرد صحبت کنم. فقط یک سوال از وی دارم حرف هایی را که در مجمع انتخابات بر علیه کیهانی زد را به یاد بیاورد برایم کفایت می کند، به تازگی هم غیاثی اعلام کرده که به دنبال جوان گرایی در این فدراسیون است معتقدم این شخص دو و میدانی را با فوتبال اشتباه گرفته است اگر برود دستیار کی روش در تیم ملی شود نتایج بهتری عایدش خواهد شد. از طرفی در این زمان وقتی یک ورزشکار جوان به دو و میدانی بیاید چگونه و با چه رکوردی می خواهد ایران را در آسیا صاحب مدال کند؟اگر فدراسیون کسی را کشف کرده است که می تواند بالای 8 متر بپرد معرفی کند تا من هم با وی آشنا شوم.

ارزنده در پایان درباره صحبت های اخیر حسین شایان خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان بعد از مسابقات المپیک هیچ صحبتی را با شایان درباره مربی انجام نداده ام، تنها به من اعلام کردند که وی لیست 20 نفره ای را که از شانس مدال آوری بیشتری برخوردار هستند را به رئیس فدراسیون تحویل داده است و نام من هم در این لیست هست. من تنها منتظر این هستم که فدراسیون برنامه هایش را اعلام کند تا بدانم قرار است در چه شهر و کشوری اردوهایم را برگزار کنم.تمام این عوامل سبب خواهد تا فرصت طلایی از دست فدراسیون برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار