علل کوچ ژیمناستیک کاران از نگاه تنها بانوی ژیمناست المپیکی ایران

نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک گفت: مسائل شخصی، تأمین نبودن ژیمناست ها و امکانات موجود در خارج از کشور عوامل مهاجرت آنان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان در پی مهاجرت ژیمناستیک کاران کشورمان به کشورهای دیگر جمیله سروری نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: متاسفانه در چند ماه گذشته با مهاجرت ۴ تن از قهرمانان بسیار نخبه ژیمناستیک مواجه بودیم. دو ژیمناست خانم که یکی از آنها قهرمان رده بالای تیم ملی بانوان و مربی تیم منتخب ژیمناستیک کشور بود و دو آقای ژیمناست که یکی از آنها در رشته ایروبیک و دیگری در رشته ژیمناستیک هنری فعالیت می کرد به جمع مهاجران پیوستند.

وی دلیل از دست دادن این ورزشکاران را امکانات ورزشی خارج از کشور، مسائل شخصی و تأمین نبودن آنها از نظر مالی و ناچیز بودن حق الزحمه عنوان کرد.

سروری یادآور شد: ما سالنی در ورزشگاه شهید شیرودی داریم که آینه تمام نمای ژیمناستیک ایران است. متاسفانه در سال های اخیر به دلیل ضعف مدیریت، نواقص سالن و حضور برخی مربیان غیرحرفه ای با کمبود ژیمناست در این سالن روبرو شده ایم و امیدوارم مدیریت جدید بتواند با تغییرات اساسی آمار شاگردان ژیمناستیک را بالا ببرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار