کرمانشاه؛

جمع آوری مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال کمک مالی خیران

مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه از جمع آوری مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال کمک مالی خیران به انجمن حمایت از زندانیان در آئین گلریزان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منصور بیگلری گفت:شرایط نامناسب اقتصادی دلیل اصلی بسیاری از جرایم است.تقریبا ۸۰ درصد زندانیان کرمانشاه به انگیزه مالی و برای رفع مشکلات اقتصادی مرتکب جرم و گرفتار زندان شده‌اند.

 عضو شورای قضایی استان کرمانشاه با تبیین اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان گفت: اجرای موثر برنامه های فرهنگی و قرآنی در زندان های استان زمینه اصلاح پذیری بسیاری از زندانیان را فراهم کرده است.

 وی با تشریح فعالیت‌های مرکز مراقبت‌های بعد از خروج اظهار کرد: آمار بازگشت مجدد زندانیانی که تحت پوشش حمایت های اجتماعی، آموزش‌های فرهنگی اعتقادی و مهارت های شغلی قرار گرفته اند، پایین است.

 بیگلری در ادامه انجمن حمایت از زندانیان را یک نهاد مردمی و هدف آن را پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان با کمک خیران ونیکوکاران دانست و یادآورشد: تقویت بنیه مالی انجمن حمایت در راستای توانمندسازی زندانیان و ایجاد زمینه مناسب برای بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه ضروری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار