ارتقای عملکرد بیش از 22 هزار نیروی انسانی مدارس آموزش از راه دور

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آموزش نیروی انسانی این مدارس برای تقویت فعالیت ها خبر داد.

گودرز شاهمرادی مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آموزش به نیروهای انسانی این مدارس به شیوه حضوری و غیرحضوری خبر داد و اظهار داشت: این امر به دلیل تقویت عملکرد و کیفیت بخشی به فعالیت ها در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه قریب به 22 هزار نیروی انسانی در مدارس آموزش از راه دور فعالیت می کنند، ادامه داد: البته تعداد نیروی انسانی وابسته به تعداد دانش آموزان است اما با توجه به تغییرات در مدارس آموزش از راه دور پیش بینی حاکی از افزایش تعداد نیروی انسانی نسبت به سال گذشته که 22 هزار نفر تخمین زده شده بود، است.

شاهمرادی درباره چگونگی دوره های آموزشی نیروی انسانی گفت: دوره ها منطبق با برنامه های معاونت نیروی انسانی است و مدت و سرفصل های آن تعیین می شود.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش افزود: پودمان هایی برای تمام نیروهای این مدارس به تناسب تخصص های آنان درنظر گرفته می شوند تا از لحاظ اطلاعات به روز باشند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد وزارتخانه نسبت به این مدارس مثبت شده، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشیم.

شاهمرادی یادآور شد: مجموعه دوره هایی که با توجه به مشاغل نیاز بوده تعریف کردیم تا برای آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار