بیانیه سپاه خوی:

دعوت از عموم مردم شهرستان خوی برای حضور پرشکوه درراهپیمایی 13 آبان

در راستای خنثی سازی نقشه نفوذ دشمنان به ایران اسلامی در تحقق اهداف شوم و شیطانی در این مرزپرگهر،سپاه خوی در آستانه 13آبان بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در این بیانیه آمده 13آبان نماد استکبارستیزی و ظلم ستیزی است و مردم ایران با الهام از سید و سالار شهیدان بر علیه ظلم قیام کرده و حق را به کرسی نشاندند.

13آبان مقوله هوشیاری در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه است که نماد آن امریکاست و نباید مقوله عادی، متعارف و شعار باقی مانده از عهد انقلاب تلقی شود.

درقسمتی دیگر از این بیانیه آمده، فرارسیدن ١٣ آبانماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیوندآن با ماه محرم الحرام بیانگر اینپیام عاشوراست که سید و سالار شهیدان فرمودند: هیهاتمن الذلة و این پیام تنها در حد یک شعار نیست و می بایست همواره عزت و کرامت مسلمانات در تمامی عرصه ها حفظ شود و تا زمانی که مکتب ملت شریف ایراناسلامی، مکتب حسینی است زیر بار هیچ ظلم و ذلتی نخواهد رفت.

این بیانیه تبعید امام(ره)،زمینه سازی سقوط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی را از حوادث مهم نام گذاری ایام الله 13آبان بیان کرد.

سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، به آنها آموخت که می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند همچنین به آنان آموخت که شیطان بزرگ زمانه ی ما هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

مقام معظم رهبری نیز مقتدرانه در مقابل توطئه های نظام سلطه ایستاده اند و هنرمندانه برای پاسخ به برخی ابهامات در مساله ارتباط با آمریکا بحث "نرمش قهرمانانه" را مطرح نمودند. که البته تبیین روزهای اخیر این استراتژی و راهبرد بیانگر مقاومت و پایداری بر اصول با استفاده از تاکتیک ها و روش های جدید دیپلماسی است.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه خویدر اقشار مختلف ضمن گرامیداشت این روز، با الگو قرار دادن پیام اصلی عاشورا و نرفتن زیر بار ذلت در برابر هر گونه تهدید خارجی علیه منافع ایرانیان ضمن قدر دانی از فداکاری های ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی، پیرویاز رهنمودهای رهبر فرزانه و این بیان اخیر معظم له که فرمودند: مبارزه با استکبارتعطیل بردار نیست و نیز در راستای حفظ آرمان های امام راحل(ره) و ارزش های انقلاب اسلامی را واجب می دانیم لذا ضمن حضور در راهپیمایی ١٣ آبان ماهعموم مردم عزیز شهرستان خوی را دعوت به راهپیمایی می نمائیم و بر این باوریمکه نرمش در برابر استکبار موجب طغیان بیشتر اوست.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بیانیه ، 13 آبان ، سپاه ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.