فرماندار مهاباد:

13 آبان نقطه عطف تاریخ سرافرازی ملت ایران است

معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد گفت: 13 آبان نقطه عطف تاریخ سرافرازی و سربلندی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جعفر کتانی اظهار کرد: 13 آبان مقطع حساس و افتخار آمیز برای پیشینه سترگ سرافرازی ملت آزاده ایران و روزی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود .وی با اشاره به دستاورد اصلی انقلاب اسلامی که استقلال و آزادی کشور است، افزود: سه حماسه عظیم تاریخی 13 آبان هریک به نوعی سهم به سزایی در شکل گیری تاریخ معاصر مبارزات ضد استعماری این ملت دارند و این مبارزه الگویی جهانی شده است.

کتانی یاد آور شد: در طول تاریخ همواره ملت ایران روحیه استکبارستیزی داشته و بی شک سه واقعه تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، به خاک خون کشیده شدن دانش آموزان در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی نشانه روحیه استکبار ستیزی ایران اسلامی است.

فرماندار مهاباد همچنین با گرامیداشت این روز بزرگ از مردم فهیم و انقلابی شهرستان مهاباد دعوت کرد تا همزمان و همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم با شکوه این روز، برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران سرافراز اضافه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.