خلق حماسه ای دوباره

«نه» به آمریکا ۳۸ ساله شد/حماسه آفرینی نسل چهارم انقلاب در آذربایجان غربی

مراسم استکبارستیزی یوم‌الله ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح امروز در آذربایجان غربی با حضور قشرهای مختلف مردم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مراسم راهپیمائی استکباری ستیزی یوم الله صبح امروز با حضور قشرهای مختلف در استان آذربایجان غربی برگزارشد.

در شهرستان ارومیه نیز قشرهای مختلف اعم از مرد و زن و پیر و جوان با سر دادن «مرگ برآمریکا» در راهپیمایی حضور یافتند و انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا اعلام کردند.

حضور نسل چهارم انقلاب پرشور از قبل

حضور نسل چهارم انقلاب در این مراسم چشم گیر بودند که شعارهای آنها نیز با گذشته تفاوت داشت «مذاکره با آمریکا به معنی نفوذ است»، این نوجوانان مباحث فکری خود را در خصوص مذاکره با امریکا و موضوعات برجام بیان می کردند.

نسل چهارم انقلاب با در دست داشتن پلاکادرهای مانند«به آمریکا اعتماد نکنیم» و «آمریکا شیطان بزرگ است» انزجار خود را از آمریکا اعلام کردند.

در دست داشتن بنرهای مختلف که بر روی آنها شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل» و شعارهای مختلفی در حمایت از رهبر انقلاب سردادند.

همه آمده بودند...

ساعت های اولیه صبح بود و همه و همه آمده بودند از آن مادری که فرزند شیرخواره‌اش را در بغل داشت تا پیرزنی که برای راه رفتن از عصا کمک می گرفت.

در چشمان کودکان شوقی نهفته بود، از شوقشان پیدا بود که از جان دل از خواب کودکانه‌شان گذشته‌اند تا آن‌ها نیز با دستان کوچکشان برای رسالتی بزرگ بیعت ببندند.

جمعی به گرد هم آمده و هر کدام پرچمی به دست و سربندی نیز به سر داشتند. گویی برای جنگ صف آرایی کرده بودند چراکه از کوچک به بزرگ در صف های اقتدار با اقتدار قدم بر میداشتند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.