رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

انقلاب اسلامی ایران تا قیام حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دارد/13 آبان نماد استکبار ستیزی

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت:انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده و تا قیام حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صبح امروز حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در ارومیه با اشاره به حضور مردم آذربایجان غربی راهپیمایی 13 آبان گفت:13 آبان روزی است که امام خمینی (ره)معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به سبب یک سخنرانی در سال 43 علیه آمریکا و کاپیتالیسیون به کشور ترکیه تبعید کرده و سال‌ها پس از آن، دانش‌آموزان را به شهادت رسانند.

وی ادامه داد:در روز 13 دانشجویان غیرتمند و انقلابی توانستند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و توطئه‌های این کشور استکباری را به جهانیان بشناسانند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: پیش از انقلاب اسلامی کشورهای استکباری نظیر آمریکا به ظلم و توطئه و جنگ علیه ملت ایران مشغول بوده است و خواهان گرفتن استقلال جمهوری اسلامی ایران بودند در حالی که مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی اجازه چنین چیزی را چه در دوران قبل از انقلاب و چه در این دوران به آنها نمی‌دهند.

اکرمی با اشاره به اینکه ملت ایران با سیاست‌های جنگ‌طلبانه و جنایتکارانه آمریکا مخالف است بیان کرد: ایالات متحده 400 سال پیش به وجود آمده در حالی که جمهوری اسلامی ایران از تاریخ و تمدن چندین هزار ساله برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول 37 ساله گذشته ثابت کرده که سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل می‌کند اما تهدید را نمی‌پذیرد گفت: باید ایران اسلامی به درستی به دنیا معرفی شود و در این باره، این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده و تا قیام حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دارد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن در صدد خاموش کردن نور ایمان در کشور ما بودند ولی با ایستادگی، مقاومت و پایمردی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم روبه‌رو شده‌اند، گفت: ملت ما در مقابل استکبار یکدل و متحد شدند تا اینکه به پیروزی نهایی دست یافتند.

اکرمی جوانان ایران اسلامی را جوانانی بصیر و انقلابی خواند و اظهار داشت: باید این جوانان آستین همت را بالا زده و با غیرت و دانش خویش، ایران اسلامی را آباد کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید معیار "قانون" و "ولایت‌فقیه"همواره مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: به فرموده حضرت محمد(ص) اگر به این دو مسئله مهم توجه شود آینده جامعه بهتر می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.