شهرکرد؛

تجمع خادمین موکب اربعین برگزار می شود

تجمع خادمین موکب اربعین حسینی (ع) در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تجمع خادمین موکب اربعین حسینی (ع) در استان چهارمحال و بختیاری، از ساعت 15 امروز چهارشنبه 12 آبان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

حدود 300 نفر در این همایش آموزشی توجیهی حضور می یابند.

گفتنی است: چهارمحال و بختیاری امسال در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع)، به مدت 15 روز پذیرایی و اسکان زائران از طریق موکب عمود 285 مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا و موکب حضرت قمر بنی هاشم (ع) در شهر مقدس کربلا را بر عهده دارد.

در این موکب ها، پذیرایی و اسکان روزانه 50 هزار زائر شامل 20 هزار زائر پیاده در موکب عمود 285 و 30 هزار زائر از قرار 10 هزار نفر در هر وعده در موکب حضرت قمر بنی هاشم (ع) انجام می شود.

خدمات رسانی در موکب های یادشده از 10 روز قبل از اربعین حسینی آغاز می شود و تا 5 روز بعد از آن ادامه دارد.

همچنین برپایی موکب مرز شلمچه با پذیرایی روزانه 3 تا 5 هزار زائر، موکب مرز چذابه با عنوان شهدای منا با پذیرایی روزانه 2 تا 4 هزار با همکاری سایر استان ها (خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، یزد و اصفهان که خروج زائران آنها از این مرز انجام می شود) و همچنین 2 موکب استانی در شهرهای بروجن و لردگان برای اسکان و پذیرایی از زائرین بین راهی سایر استان ها هم در دستور کار ستاد مردمی اربعین استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.