اهواز؛

آغاز ارائه خدمات موکب شوش درمرز چذابه

موکب شهرستان شوش به مدت 20 روز در مرز چذابه در جهت خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی انجام وظیفه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی شهرستان در جهت خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تشکیل و در دو قسمت برگزاری ایستگاه صلواتی و ارسال خدمات به مرز چزابه و همچنین میزبانی زوار اربعین در شهرستان شوش، انجام وظیفه می‌کند.

وی افزود: امکانات لازم برای برگزاری آیین عزاداری اربعین حسینی در شوش پیش‌بینی شده و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

فرماندار شوش گفت : برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسمات حسینی، تمام اداره‌ها، نهادها، کارخانه‌جات و هیأت‌های مذهبی شهرستان شوش از تمام ظرفیت خود به عنوان میزبان زائران استفاده می‌کنند.

نجاتی با اشاره به عظمت پیاده‌روی اربعین گفت: همه ساله در روزهای منتهی به اربعین امام حسین(ع) هزاران نفر از مردم کشور ما به صورت خودجوش و با عشق و علاقه به ائمه با پای پیاده اقدام به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی می‌کنند.

وی به خدمات انجام شده به زوار حسینی در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در این ارتباط ادارات اوقاف و امور خیریه و همچنین سازمان تبلیغات به عنوان مسؤولان ستاد اربعین در شهرستان شوش و همچنین شهردار شوش به عنوان نماینده شهرستان در مرز چزابه معرفی شده‌اند.

فرماندار شوش از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های صنعتی شهرستان شوش خواست تا با بسیج امکانات نسبت به خدمات‌رسانی به زوار اربعین شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.