شهرکرد؛

صدور 4 هزار ویزا برای زائرین اربعین حسینی

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از صدور 4 هزار ویزا برای زائرین اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ یوسف آقابزرگی گفت: تا کنون 9 هزار و 858 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه سماح برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه زمان صدور ویزا برای زائرین حداقل 72 ساعت بعد از تحویل مدارک می باشد افزود: برای 4 هزار نفر از این تعداد ویزا صادر شده است.

آقا بزرگی اضافه کرد: زائران برای ثبت نام تا 24 آبان ماه جاری می توانند به سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کل هزینه پرداختی برای ویزا، بیمه، درمان و کارگزاری یک میلیون و 798 هزار ریال می باشد.

آقابزرگی گفت: زائران اعزامی چهارمحال و بختیاری از طریق مرز چذابه به کشور عراق وارد می شوند و به مدت 20 روز می توانند در کربلای معلی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 6 هزار زائر از چهارمحال و بختیاری در مراسم اربعین حسینی (ع) شرکت کردند پیش بینی می شود: امسال این تعداد به بیش از 10 هزار نفر برسد.

گفتنی است: شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی می کنند.

جمله مبارک «... اِنّی اُحامی اَبَداً عَنْ دينی» (... من همواره از دينم حمایت می کنم.) از فرمایشات گرانسنگ علمدار رشید کربلا حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم (ع)، به عنوان شعار امسال مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) انتخاب شده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.