اصفهان؛

افتتاح نمایشگاه عکس گئورگ ژرستر در موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه عکس گئورگ ژرستر با عنوان "ایران ازچشم های هما" صبح فردا 11 آبان ماه ساعت 11 صبح در محل موزه هنرهای معاصر افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، آثار گئورگ ژرستر عکاس صاحب‌نام و هنرمند برجسته سوییسی که یکی از پیشروان عکاسی هوایی جهان به‌شمار می‌روددر قالب نمایشگاهی، یازدهم آبان ماه در گالری های 3 و 4 و 6 موزه هنرهای معاصر اصفهان ساعت 11 گشایش می‌یابد.
این نمایشگاه از سوی موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با مشارکت سازمان نوسازی بهسازی اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران و بهسازی شهر ایران(مادرتخصصی) با عنوان "ایران از چشم‌های هما" برگزار می‌شود.
تعداد 70 عکس با موضوع "ایران" در این نمایشگاه به نمایش درمی آید که هر یک از عکس ها به تفکیک استان های کشور در ابعاد 100 در 70 می باشد.
جورج گئورگ ژرستر حدود ۴۰ سال پیش با یک هواپیمای ساده در ایران یک سفر ماجراجویانه را شروع و از شگفتی‌های این سرزمین پهناور به‌صورت هوایی عکاسی کرد.
این هنرمند پیش از این، عکس‌هایش از ایران را در لندن به نمایش گذاشته و حالا برای اولین‌بار این عکس‌ها را به زادگاه اصلی‌شان یعنی ایران آورده است.
"گئورگ ژرستر" با عشق از ایران صحبت می‌کند و می‌گوید، اگر به‌عنوان عکاس این شانس را داشته باشید که از کشوری مانند ایران عکاسی کنید، از همه عکس‌های خود راضی خواهید بود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.