شهرکرد؛

افتتاح نمایشگاه عکس "آل سقوط" در شهرکرد

به مناسبت هفته فرهنگ هنر انقلاب نمایشگاه عکس با عنوان آل سقوط امروز در مصلای بزرگ شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الله شیروانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آثار برتر جشنواره تصویرسازی هنرمندان در خراسان رضوی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه با 33 اثر هنری در رابطه با فاجعه منا و برداشت هنرمندان از این حادثه گشایش یافته است.
 
وی با بیان اینکه 33 اثر از سراسر کشور در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده شده است، افزود: هدف این نمایشگاه واکنش هنرمندان کشور به فاجعه منا و یمن بوده است.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نمایشگاه عکس آل سقوط در راستای نشان دادن ردپای آل‌سعود در بدترین فجایع سال گذشته و تصویر سازی سیاست‌های غلط آل‌سعود برپا شده است.
 
شیروانی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک روز در مصلای بزرگ شهرکرد برپا است، تصریح کرد: این نمایشگاه در سالگرد حادثه منا به مدت یک هفته در نگارخانه شهرکرد و نگارخانه‌های سراسر استان گشایش می‌یابد.
 
وی با اشاره به شهادت شهید آوینی خاطر نشان کرد: شهید آوینی یک هنرمند متعهد و مسئول است که به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در هفته فرهنگ انتقلاب در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.