تبریز؛

گشایش نمایشگاه عکس آثارجشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در تبریز

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از گشایش نمایشگاه آثار هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در خانه فرهنگ تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی محرمی اظهار کرد: در این نمایشگاه هنری 50 اثر برگزیده جشنواره با موضوع آزاد و مضامین مفهومی و اجتماعی از 22 هنرمند به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: نمایشگاه یاد شده تا 24 بهمن جاری برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 15 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند .

محرمی گفت : برای بهره مندی هنرمندان استان های دیگر از آثار ارائه شده در جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، امسال این آثار علاوه بر تهران به صورت گزینشی در20 استان کشور نیز به نمایش گذاشته می شود.

براساس این گزارش ، اعظم فاتحی، میثم امانی، فهیمه علوی نسب، عماد صالحی، نعیمه نعمیمایی، فرناز دمنابی اصل، فرزانه آذرهوش، زهرا خضایی، پیمان عصمتی، علیرضا نصرتی، نازی مرتاض خو، محمد صانعی، صابر رشیدزاده، یاسمین سبطی، ئاریز قادری، مریم فطورچیان، حجت مجرد، آیلا سادات هاشمی، مینا مختارزاده، احسان روح الامین، جاوید نیک پور و پیمان پوست دوزان هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.