اصفهان؛

گاز اصفهان استاندارد است

مدیرکل بحران استان اصفهان گفت: گازی که در شهر اصفهان استفاده می‌شود، استاندارد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها جایی است برای این که بدانیم در چه شرایطی قرار داریم و آگاه شویم که چه ایده هایی برای بهبود مسیر ارایه شده  و به منصه ظهور درآمده است.

وی به ضرورت پیشگیری از آلودگی‌ها به ویژه در فصول پاییز و زمستان اشاره کرد و افزود: طرح جامع پایش کیفی هوای شهر اصفهان اجرایی شده است و در این راستا احداث زیرگذرها، خروج خودروهای فرسوده از سطح شهر، طرح معاینه فنی خودروها، طرح زوج و فرد و ... برای منابع آلوده کننده متحرک در نظر گرفته شده است. همچنین استانداردسازی سوخت و تامین گاز به جای مازوت برای صنایع بزرگ اصفهان از جمله اقدامات کاهش انتشار آلاینده‌ها در استان بوده است.

مدیرکل بحران استان اصفهان اضافه کرد: حدود یک میلیون مشترک گاز در اصفهان وجود دارد که شهروندان با کاهش درجه حرارت منازلشان می‌توانند باعث کاهش سوخت گاز و کمک به کاهش احتمال وقوع اینورژن در شهر شوند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: در مناطق عشایری و روستاها برای استفاده کمتر از گیاهان و درختان و سوزاندن آنها، سیستم‌های گرمایشی توزیع می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا گاز شهری اصفهان دارای ناخالصی است، گفت: گازی که در شهر اصفهان استفاده می‌شود، استاندارد است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.