اصفهان؛

افتتاح نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در نطنز

چهاردهمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در فرهنگسرای کوثر شهرداری نطنز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز چهاردهمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران ظهر امروز با حضور سید محسن تجویدی شهردار نطنز، معاونت اجرایی موزه، معاون فرماندار شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر نطنز، مسؤولان شهرستانی و دانش‌آموزان در فرهنگسرای کوثر شهرداری نطنز افتتاح شد.

 سید محسن تجویدی شهردار نطنز در این مراسم با تشکر از زحمات کارکنان موزه سیار علوم و فناوری ایران که در برپایی این نمایشگاه با شهرداری نطنز همکاری کردند، اظهار کرد: امیدواریم برپایی نمایشگاه علوم و فناوری و این حرکت علمی و فرهنگی بتواند در راه پیشبرد اهداف علمی این موزه و بالندگی بیشتر دانش آموزان، دانشجویان و جامعه علمی شهرستان نطنز مؤثر باشد.

وی افزود: این نمایشگاه آنچه را که دانش‌آموزان و دانشجویان در کتب درسی و در تاریخ علم دیده و یا شنیده‌اند به‌ صورت عملی در مدت 5 روز به نمایش می‌گذارد و می‌تواند آموخته‌های آن‌ها را تقویت کند.

شهردار نطنز تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش شهرستان نطنز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته می‌تواند دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف را برای مشاهده نمایشگاه به سالن ورزشی کرکس و جنگ‌های علمی به فرهنگسرای کوثر اعزام کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.