بیرجند؛

دستگيری زندانی بند باز با کشف314 گرم شيشه و هروئين

فرمانده انتظامی شهرستان سربيشه از کشف 298 گرم هروئين و 16 گرم شيشه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در تشريح اين خبر گفت:مأموران انتظامی شهرستان با کسب خبري مبنی بر حمل و انتقال مواد مخدر توسط سوداگران مرگ،بلافاصله مأموران بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود:با انجام تحقيقات ميدانی و رصد شبانه روزی مخفی گاه متهمان شناسايی و در عملیات ضربتی توسط مأموران دستگير و 298گرم هروئين و 16 گرم شيشه از آنان کشف شد.

وی گفت:در این عملیات دو متهم دستگیر که یکی از آنان زندانی بند باز بود که به همراه مواد كشف شده به مراجع قضائی معرفي و از آنجا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سربيشه افزود:مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوی پليس دنبال مي شود و با توجه به نقش بی بديل شهروندان در دستاوردهای پليس،ضروری است همكاری های آنان در اين زمينه،بيش از گذشته با مأموران پليس تداوم يابد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: از طريق ارائه گزارشات شهروندان درباره اقدامات افراد سودجو از طريق تلفن 110، بستر گسترش اين پديده شوم در سطح جامعه از بين رفته و محيطی نا امن تر از گذشته، براي فعاليت های شوم و نابهنجار سوداگران مرگ فراهم شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار