اردبیل؛

برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه اردبیل به ۶ استان کشور

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پرواز مستقیم از فرودگاه اردبیل به شش استان کشور در آینده نزدیک برقرار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید فخرالدین هاشمی افزود: به منظور راه‌اندازی خطوط جدید مطالعات جامع و مفصلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص آمار مسافران و میزان تقاضا برای هر خط پرواز مورد بررسی قرار گرفته است، افزود:حتی میزان مسافرت‌ها به استان‌های مختلف از شرکت‌های حمل‌ونقل استان احصا شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با تأکید براینکه هم اکنون پروازهای اردبیل- تهران و اردبیل- مشهد از فرودگاه مرکز استان انجام می‌شود، تصریح کرد: در نظر داریم برای نوروز امسال دو خط پروازی به مقاصد شیراز و کیش دایر کنیم.

وی با بیان اینکه برقراری پرواز مستقیم به استان های مرکزی و جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفته است، گفت: شهرهای اصفهان، عسلویه، ساری و بندرعباس مقاصد دیگری است که برای برقراری پرواز مستقیم برنامه‌ریزی می شود.

هاشمی با تاکید براینکه خط پروازی اردبیل - عسلویه در اولویت است، متذکر شد: با تأمین چارتر به دنبال هواپیمای کوچک هستیم تا پروازها متناسب با تقاضای مسافران انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به آمارهای احصا شده از بررسی های میدانی و نیز از شرکت‌های حمل‌ونقل عنوان کرد: این آمارها نشان می دهد که ۳۱ درصد از سفرهای انجام شده از اردبیل به مقصد تهران بوده که از این تعداد نیز بسیاری از مسافران به استان های مرکزی و جنوبی مسافرت می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.