اردبیل؛

آیین نامه راه اندازی مدارس اسکی در فدراسیون تدوین شده است

رئیس فدراسیون اسکی ایران گفت: آئین نامه راه‌اندازی مدارس اسکی در فدراسیون تدوین شده و هفته آینده به هیئت‌های استانی ارسال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدعبدی افتخاری افزود: آئین‌نامه تاسیس مدارس اسکی در فدراسیون تدوین شده و این آئین‌نامه هفته آینده به هیئ های استانی ارسال می‌شود تا با راه‌اندازی و توسعه مدارس اسکی در سطح کشور دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان در این مدارس به آموزش و فراگیری ورزش اسکی مشغول شوند تا شاهد ارائه ورزشکاران قهرمان از سطح استانها در مسابقات بین‌المللی باشیم.

وی گفت: استان اردبیل دارای فضای بسیار مناسبی در رابطه با رشد اسکی روی برف و چمن است ولی متاسفانه تا به امروز نتایج خوبی از این استان در ورزش اسکی به‌دست نیامده و این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی و ساماندهی در رابطه با کشف استعدادها و رشد قهرمانی ورزش اسکی در استان است.

رئیس فدراسیون اسکی ایران افزود: استان اردبیل با ظرفیتهایی که در رابطه با اسکی برخوردار است می‌تواند میزبان رویدادهای ورزشی باشد که به غیر از پیست اسکی منطقه فندقلو احداث پیست اسکی روی چمن در 3 منطقه دیگر استان اردبیل نیز امکان‌پذیر است که امیدواریم در قالب نگاه ورزشی و جذب توریسم ورزشی این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

افتخاری گفت: رئیس جدید هیئت اسکی استان اردبیل باید در ابتدا از وضع موجود اسکی در استان ارزیابی داشته و با توجه به این ارزیابی به برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری اقدام کند تا سطح دانش مربیان و نیز معرفی آیتم‌های جدید ورزش اسکی در استان اردبیل مورد بررسی قرار گیرد و در این موضوع به‌منظور رشد ورزش اسکی باید نگاه ویژه به سنین پایه به منظور استعدادیابی انجام شود.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه رئیس هیئت باشد به‌کارگیری افراد توانمند و ایجاد فضای وحدت و همدلی در هیئت اسکی خواهد بود که فدراسیون اسکی در ارائه وسایل و امکانات به‌روز مورد نیاز ورزش اسکی به هیئهای استانی دریغ نخواهد کرد و در حد توان از این تجهیزات به هیئت‌های استانی واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.