اردبیل؛

پیست اسکی چمن اردبیل در اختیار تیم‌های ملی قرار می گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل پیست اسکی روی چمن اردبیل تا بهار سال آینده و ارائه خدمات به تیم‌های ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج گفت: پیش‌بینی می‌شود پروژه احداث ساختمان پیست در بهار سال ۹۶ به اتمام برسد و با توجه به پتانسیل‌های قابل‌توجهی که در طبیعت جنگل فندقلو وجود دارد زمینه فعالیت و تمرین تیم های ملی فراهم شود.

وی با اشاره به مشکلات رشته ورزشی اسکی در اردبیل ادامه داد: در سال‌های گذشته اسکی در این استان نیمه فعال بوده و عملکرد مطلوبی نداشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه تنها اقدام برای سرپانگه داشتن این ورزش مناسب‌سازی پیست اسکی آلوارس است، اضافه کرد: در واقع با پیگیری مداوم و هماهنگی با فرمانداری سرعین توانستیم جاده پیست را به ویژه در زمستان باز نگه داریم.

بهتاج به ضرورت توسعه کمی و کیفی رشته اسکی در اردبیل تأکید کرد و گفت: اینکه رشته اسکی در اردبیل حتی یک داور رسمی ندارد بیانگر ضرورت توجه ویژه به این رشته است.

وی با تأکید به ضرورت بالفعل سازی پتانسیل‌های این ورزش در استان تصریح کرد: لازم است برنامه‌ها در شهرستان‌ها نیز دنبال شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، پیست ، اسکی ، چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.