مشهد؛

کسب 15 مقام برتر نخبگان قرآنی خراسان رضوی در مسابقات کشوری

نخبگان قرآنی استان در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان گیلان 15 مقام برتر این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت : در این مسابقات 7 نماینده شایسته خراسان رضوی در بخش بانوان توانستند مقام های برتر را از آن خود کنند.

جعفر حسینی افزود: در رشته قرائت ترتیل مرضیه میرزایی پور و زهرا مهوشیان رتبه ممتاز این مسابقات را از آن خود کردند.

حسینی گفت : در رشته دعا خوانی سیده وحیده بحر العلوم طباطبایی مقام اول این مسابقات را از آن خود کرددر رشته قرائت تحقیق و در رشته حفظ 10 جزء هم به ترتیب راحله اسکندری و منیره حسین زاده رتبه ممتاز این مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: در رشته حفظ 20 جزء حلیمه شوشتری رتبه عالی را کسب کرد و در رشته حفظ کل سمانه محروقی از سوی برگزار کنندگان این مسابقات شایسته تقدیر شد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: در بخش آقایان مسابقات 8 نماینده شایسته خراسان رضوی توانستند مقام های برتر این مسابقات را از آن خود کنند.

حسینی افزود: در رشته قرائت حامد علیزاده و امیر لعل اول رتبه ممتاز این مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: در رشته حفظ کل رضا گلشاهی رتبه ممتاز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی نیا،محمدرضا جاهدی نیا رتبه عالی این مسابقات را ازآن خود کردند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی تصریح کرد: احسان محمدی و سیدحجت ترحمی به ترتیب رتبه های ممتاز و عالی این مسابقات در رشته ترتیل را بدست آوردند.

وی افزود: حمزه یزدانی فر در رشته ابتهال موفق به کسب مقام پنجمی این مسابقات شد و در طرف ستاد برگزاری این مسابقات تقدیر شد.

گفتنی است مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور از 25 مهر لغایت 6 آبان در مجمتع فرهنگی، تفریحی زیبا کنار استان گیلان برگزار شد.

انتهای پیام// ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.