مشهد؛

تکیه برتوان نیروهای داخلی مهمترین آموزه دفاع مقدس

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مهمترین درس دفاع مقدس، تکیه بر توان و استعداد نیروهای داخلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید مرتضی بختیاری در نخستین یادواره شهدای آستان قدس رضوی با بیان اینکه شهدای عزیز ما با ایثار و مجاهدت مثال زدنی و با اقتدا به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) این آموزه عظیم را برای ما به یادگار گذاشته اند افزود:تفکر جهادی باید در جای جای میهن اسلامی و آستان قدس رضوی بدرخشد و با این فرهنگ و نگرش به مردم ایران اسلامی و زائران عزیز بارگاه منور رضوی خدمت کنیم.

وی خانواده های معظم شهدا را افتخارآفرینان ایران اسلامی دانست و گفت: شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان حق بزرگی بر گردن این سرزمین اسلامی و ملت ما دارند، بنابراین از جایگاه مقدسی برخوردار هستند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، گره گشایی از کار مردم و خدمت به آنان را مهمترین سلاح در برابر هجمه های دشمنان ذکر کرد و گفت: امروز باید با توان و تلاش مضاعف مشکلات مردم را رفع کنیم و این امر نیازمند تداوم و استمرار همه خدمتگزاران نظام است.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این یادواره‌ها نیز تلنگری به خود است تا از یاد نبریم که در سال‌هایی نه چندان دور جوانان و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با رهبری امام راحل(ره) و انتخاب مسیر عزتمندانه جهاد و شهادت، در برابر صدام و حامیان منطقه‌ای و غربی‌اش ایستادگی کردند و همچون مولا و مقتدایشان حضرت امام حسین(ع) عزت شهادت را بر ذلت سازش و تسلیم ترجیح دادند.

بختیاری گفت: نخستین یادواره شهدای آستان قدس رضوی بنا به دستور مستقیم آیت الله رئیسی برنامه ریزی شد و امیدواریم با تداوم راه شهدا و الگوگیری از اخلاص و مجاهدت های آنان بتوانیم به اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ رضوی اهتمام کنیم.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.