جام جهانی ووشو، چین؛

تناقض در دلیل لغو اردوی سانداکاران، مشکل مالی يا نظر سرمربی؟!

تیم ملی ووشوی کشورمان در حالی به جام جهانی اعزام می شود که اردوی آمادگی برگزار نکرده است.

تناقض در دلیل لغو اردوی سانداکاران، مشکل مالی يا نظر سرمربی؟!به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛با وجودیکه در برنامه های فدراسیون ووشو اعلام شده بود که از 4 آبان اردوی آمادگی برای شرکت در جام جهانی آغاز می شود اما بنابر دلایلی نامعلوم اردو لغو شد.

به سانداکاران اعزامی به جام جهانی ساندا نیز شنبه 1 آبان خبر لغو برگزاری اردو را اطلاع دادند، این در حالی بود که آنان خود را آماده حضور در اردوی تهران می کردند و قرار بود از شهرهای خود برای برگزاری اردو به تهران بیایند.

رئیس فدراسیون ووشو نیز در خصوص تعطیلی اردو به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به مشکلات مالی نیازی به برگزاری اردو ندیدیم، ضمن اینکه قرار بود این اردو فقط یک هفته باشد و با توجه به اینکه ووشوکاران به دلیل حضور در لیگ برتر در کوران مسابقات هستند بنابر این آمادگی کافی را برای شرکت در جام جهانی را دارند.

علی نژاد افزود:البته جلساتی با مسئولان وزارت ورزش در خصوص رفع مشکلات مالی فدراسیون داشتیم و امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود.

بنابر این گزارش با وجودی که از قبل تصمیم به برگزاری اردوی آماده سازی بوده است اما بدلیل پاره ای از مشکلات مالی این اردو لغو شده است.
این در حالی است که حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ساندا در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها اظهار کرده است " لزومی برای اردوی متمرکز سانداکاران ندیدم" !! 
حال باید دید دلیل اصلی لغو برگزاری اردو و تناقض گویی در صحبت های این دو مسئول چیست؟

گفتنی است: جام جهانی ووشو در بخش ساندا 14 تا 16 و در بخش تالو 25 آبان ماه به میزبانی چین برگزار می شود و تیم ملی ساندا با ترکیب، عرفان آهنگریان، محسن محمد سیفی، امیر فضلی و حمید قلی‌پور در بخش مردان و  صدیقه دریایی، مریم هاشمی و شهربانو منصوریان در بخش بانوان 11 ماه جاری به این پیکارها اعزام می شوند و  فرشاد عربی و رضا خلف‌زاده به همراه حانیه رجبی و زهرا کیانی تالوکاران اعزامی هستند که در قالب یک تیم دیگر و بعد از سانداکاران راهی چین می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار