اعزام نمایندگان ووشوی ایران به چین

فردا تیم ملی ووشو ایران با هفت نماینده در جام جهانی ساندا تهران را ترک می‌کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جام جهانی ساندا طی روزهای ۱۴ الی ۱۶ آبان ماه به میزبانی چین در شهر «شین»برگزار می شود.

براساس قوانین فدراسیون جهانی، مدال آوران رقابتهای قهرمانی جهان اجازه حضور در جام جهانی ساندا را دارند و تیم ایران نیز هفت مدال آور در رقابت های جهانی سال گذشته در اندونزی داشت.
 
مهدی علی نژاد نایب رییس فدراسیون آسیایی ووشو گفت: صدیقه دریای در وزن ۶۰- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در ۶۵- کیلوگرم، مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، عرفان آهنگریان در وزن ۶۵- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم، امیرفضلی در وزن ۸۵- کیلوگرم و حمیدرضا قلی پور در وزن ۹۰- کیلوگرم به این رقابتها اعزام می شوند. حسین اوجاقی و معصومه قدیری  هدایت سانداکاران را عهده دار است. 
 
وی در مورد اعزام این تیم ادامه داد: سال گذشته هیات رییسه فدراسیون جهانی مصوب کرد تا جام جهانی ۲۰۱۶ بدون استفاده سانداکاران از هوگو و کلاه برگزار شود. بر اساس این مصوبه، سانداکار ایران برای حضور در این مسابقات با مشکل مواجه شده و پس از ارایه توضیحات لازم به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که در بخش بانوان سانداکار اعزام نخواهیم کرد.
 
نایب رییس فدراسیون آسیایی ووشو تصریح کرد: در جلسه فوق العاده ای که همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در تایوان برگزار شد، به علت برقراری امکان حضور تیم ساندای بانوان ایران، مصوبه در مورد بانوان تغییر پیدا کرد و آنان با همان کلاه و هوگو مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار